Eforturi inutile !

Am obosit sa imi bat capul cu problemele si cu vietile altora , iar ceea ce vreau eu sa nu fie posibil niciodata ,
M-am saturat sa fiu folosit mereu pentru interesele celor din jur , sa nu am parte de respect si apreciere ,
Sunt satul sa lupt si sa depun eforturi pentru ca altii sa fie bine si eu sa sufar , fara a avea macar dreptul sa imi spun vreo parere .
Sunt epuizat fizic si psihic sa ma mai rog pentru putina fericire si bunastare , asa cum este normal intr-o viata de om .
Nu beneficiez de niciun rezultat si nu ma pot bucura de nimic din ce am realizat pana acum ,
Pentru ca mereu sunt oprit , indepartat , refuzat  si luat in ras , prin orice mijloace , sa nu am parte de o viata decenta si dreptul de a spera si a visa la un viitor asa cum imi doresc .
Am parte de ura si piedici in tot ce vreau sa fac , de aceea nici nu mai am motive si nici ambitie sa  ma mentin in frunte cum am facut pana in acest moment .
Imi pierd increderea in tot si incep sa fac pasi inapoi , vreau sa raman un anonim pentru ca asa este mai sigur , in felul asta stau la adapost de prostia care controleaza lumea , tac din gura fiindca asa  nu pot fi manipulat si nimic nu poate fi folosit impotriva mea pentru a-mi face rau .
Nu este in firea umana sa cedezi , sa iti pierzi ambitia , sa renunti la lupta , dar din cauza vremurilor acestea de tip manipulator-sclavagiste , promovatoare de penibil si prostie , este mai inteligent sa ma retrag in lumea mea fara a mai depune eforturi inutile care imi distrug viata , gandirea , bucuria si puterea de a merge mai departe .

Am facut multe eforturi inutile care mi-au limitat orizonturile si puterea  de a lua decizii corecte pentru bunastare si o viata personala decenta si fericita . 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Suntem condusi !