Am ramas acelasi om

                                                     Am ramas acelasi om

Am fost mereu un om bun , intotdeauna m-am gandit la cei din jurul meu , am ajutat pe cine am putut si cum am putut , atat pe cei dragi cat si oameni  care candva au facut parte din viata mea sau inca ocupa un loc important si de la care am invatat anumite lucruri . Oameni care intr-un fel sau altul mi-au marcat viata si au facut din mine omul care sunt astazi . Am pus  intotdeauna pe primul loc pe altii , am vrut sa le fie bine , m-am lasat pe mine cand poate sufeream ,  imi era greu , sau poate eram nefericit , poate nu avem posibilitati dar eram multumit ca fac un bine , am ramas acelasi om mereu indiferent prin ce am trecut pana acum , vreau sa fie cei din jurul meu bine , chiar daca in sinea mea poate ma chinui , sau sufar ,  sau ma doare . Momentele mele de fericire absoluta au fost si sunt putine , am muncit de mic sa pot avea ce imi doresc atat eu cat si familia , ma bucur daca am niste nimicuri , scule ca sa lucrez , sau daca repar ceva , daca petrec putin timp in natura . Nu stie si nu a stiut nimeni , ce este in sufletul meu sau daca ma doare ceva , pentru ca tac si merg mai departe , nu ma plang si nu ma vait , am multe nopti nedormite de care nimeni nu stie pentru ca se intampla totul pe ascuns . Doar eu observ ca se intampla ceva cu cei din jurul meu , dar ei nu isi dau seama de starile mele . Nu mai sunt atenti la sentimente sau la ce simt cei din jurul lor . Am trecut prin multe , am fost obligat , m-am injosit de multe ori ca sa fie toti multumiti , am renuntat la mine sau la dorintele mele ca sa le fiu pe plac , am fost si sclav in tara mea  , in alte tari nici nu mai socotesc , totul ca sa fie bine , dar am ramas acelasi om , nu m-am schimbat pentru nimeni si pentru nimic , nici strainatatea , nici banii multi sau putini pe care i-am avut  , nici clipele putine de bunastare sufleteasca si materiala  .
  Dar ce am primit in schimb , sau ce primesc in viata asta mizerabila  ?  De fapt nu astept si nu am asteptat nimic din partea nimanui , niciodata , fiindca prefer sa ma descurc si sa ma fac fericit  singur , intr-un fel sau altu decat sa cer ajutor cuiva .  Am ramas acelasi om  , dar vad ca nu sunt apreciat pentru nimic ,  sunt mereu respins si urmarit de nepasare  , dat la o parte , invinovatit de ceea ce se intampla in jurul meu . 
   Va fi vreodata bine si pentru mine oare ?  Nu stiu dar merg mai departe cu fruntea sus si sufletul impacat , fiindca am ramas acelasi om si nu am facut rau nimanui . 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Suntem condusi !

Eforturi inutile !