Arogantele lui Pasha






               Altii nici cu avioane n-au ajuns pe unde am fost eu . 
Doar in Doha si Qatar , Ady Pasha e barosan . 
La Jumeirah Beach Hotel , Pasha face ce vrea el  ! 
In Dubai la Burj Al Arab , Tony Pasha isi face de cap ! 
La Burj Al Khalifa in Emirate ,  eu sunt boss si zi si noapte   ! 
Imi traiesc viata cum vreau , am de toate , ma descurc , imi e bine , traiesc fin  , portofelul e mereu plin , dau din maini cate putin , cu munca nu voi face avere , nici nu este o placere  , beau mereu cate o bere  , la terasa poate doua  , ore suplimentare fac doar cand ploua , ce cred altii nici nu imi pasa . 
 Fac ce imi place tot mereu , iar cand imi doresc ceva , platesc pentru placerea mea !
Asta este placerea mea sa petrec de lunea  , toata saptamana . Asa e viata frumoasa cand stai lunea la terasa !


Chiar nu se observa ca in Romania , toate serviciile de stat , bancile  , sistemul medical , organizatiile si fundatiile de orice fel , autoritatile publice , care ar trebui sa lucreze pentru bunastarea populatiei , cauta sa impiedice orice fel de mijloc sau forma de dezvoltare si progres ?  Traim intr-o lume incuiata , manipulata , sclavagista , mintita , furata si devalizata . Dupa treizeci de ani de la iluzia libertatii , inca suntem sclavi si nu s-a schimbat decat ambalajul dictatorial . 

Toata ziua nu am facut nimic , daca ma intreaba cineva ceva , le spun ca de dimineata nu fac nimic si continui asa fiindca , inca nu am terminat . Iar dupa ce termin ma asez pe scaun sa incep cu o pauza lunga , deoarece orice lucru bine facut trebuie sa inceapa cu pauza si sa se desfasoare fara stres . 
 
Pentru a se intelege toate arogantele astea  , trebuie sa se stie ca nu pot fi manipulat sau oprit sa spun ce vreau atunci cand vreau . Nimeni nu ma poate schimba si nu renunt niciodata la ceea ce gandesc , la planurile mele sau conduita proprie . 
 
Voi lupta tot timpul cu sistemele care incearca sa imi impiedice dezvoltarea , progresul si succesul pe parcursul vietii . 

Mercedes Benz  CLS 63 AMG  Tony Pasha  Custom Limited Edition !!! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Suntem condusi !

Eforturi inutile !